środa, 20 listopada 2013

Konkurs mikołajkowy!

Witajcie serdecznie!

Oto losowanie, w którym do wygrania będzie dowolna książka Pana Piotra Kołodziejczaka. Recenzje wielu utworów widnieją na moim blogu. Sponsorem nagród jest firma Fitomed.

Zwycięzców będzie trzech. Losowanie odbędzie się 30 listopada bieżącego roku.
 Ażeby wziąć udział w losowaniu należy odpowiedzieć na proste pytanie:

Widok jakiego miasta ukazuje się ok. 1 min. 40 sek. w teledysku „Nie pozwól”?



Odpowiedzi proszę przesyłać na mój adres email: scarlett13@onet.eu
Absolutnie nie dodawać w komentarzu!
Życzę wszystkim powodzenia! 
Czas start!

9 komentarzy:

  1. Spróbuje swego szczęścia, odpowiedź wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewien? Bo nic nie dostałam od Ciebie :-)

      Usuń
    2. Uff, dotarło, oczywiście odpowiedź poprawna ;-)

      Usuń
  2. Muszę zobaczyć, czy mam wszystkie książki pana Piotra, ale chyba tak, więc wolę dać szansę innym uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam :) mam nadzieje że się nie pomyliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłano....asia1022

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jestem ogromnie wdzięczna w uczestniczeniu w życiu mojego bloga.
Komentarze anonimowe będą kasowane (proszę o przedstawianie się).